دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود
سرخط خبرها

لیگ برتر در نقطه آغاز| قهرمان لیگ استقلال است یا پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۱۰۷۶۶۵
  • ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲
لیگ برتر در نقطه آغاز| قهرمان لیگ استقلال است یا پرسپولیس؟
حساسیت لیگ برتر فوتبال ایران به حدی در هفته‌های پایانی اوج گرفته که تصور می‌شود لیگ برتر تازه شروع شده است. هیچ بعید نیست مانند بسیاری از ادوار تکلیف قهرمان و سقوط کننده‌ها در هفته آخر مشخص شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، استقلال قهرمان لیگ بیست و یکم می‌شود یا پرسپولیس؟! این سؤال بعد از پایان هفته بیست و پنجم به شکل دیگری پاسخ داده می‌شود. اگر تا پیش از نتایجی که در این هفته رقم خورد برخی با قاطعیت استقلال را قهرمان لیگ می‌دانستند و بر این باور استوار بودند که آبی‌ها بی‌رقیب پیش خواهند رفت و پرسپولیس نیز نای رقابت ندارد و دوباره امتیاز از کف خواهد داد، حالا طور دیگری این پرسش را پاسخ می‌دهند.

معادلات بعد از تساوی استقلال مقابل سپاهان (از دست رفتن ۲ امتیازصدرنشین) و برتری پرسپولیس در شرایطی که یک بازیکن کمتر از رقیبش پیکان داشت، به شکل قابل توجهی تغییر یافته و دیگر نمی‌توان با آن قطعیتی که پیش از هفته بیست پنجم، درباره آینده استقلال در لیگ وجود داشت تحلیلی را بیان کرد. بازی‌های باقیمانده پیش روی هر دو تیم ایجاب می‌کند که همچنان درباره معرفی قهرمان لیگ بیست و یکم با وسواس قدم برداریم و منتظر ثبت نتایج مدعیان اصلی قهرمانی در هفته‌های آتی باشیم.
 آنچه در هفته بیست و یکم از منظر بینندگان فوتبال گذشت تصویری از لیگی غیر قابل پیش‌بینی است؛ میدانی جذاب که هم صدرنشین‌ها را در بر می‌گیرد و هم تیم‌هایی که برای ماندن در لیگ برتر به تکاپو افتاده‌اند.
 نه فقط در بالای جدول، بلکه در قعر جدول نیز شاهد تلاطمی جذاب و به یادماندنی خواهیم بود. در رتبه‌های پایین جدول نیز از تراکتور ۲۱ امتیازی گرفته تا نفت مسجدسلیمان و فجر که ۱۸ و ۱۶ امتیازی هستند تا قعرنشین ۱۵ امتیازی همگی همان اندازه که برای ماندن در لیگ شانس دارند، سقوط‌شان نیز محتمل است.
به احتمال فراوان این رقابت تا پایان لیگ ادامه خواهد داشت و این تیم‌ها برای زنده نگه داشتن خود در عالی‌ترین سطح رقابت در فوتبال ایران تا ثانیه‌های پایانی لیگ برای تغییر سرنوشت، تلاش کنند.
یقیناً حضور تماشاگران بر گیرایی و ملاحت لیگ برتر خواهد افزود و لیگ داخلی را به سمت فضایی دلربا‌تر پیش خواهد برد. تماشاگرانی که اگر از ابتدای لیگ بیست و یکم در ورزشگاه‌ها حضور داشتند، شاید مدعیان بیشتری در تکاپو برای قهرمانی بیست و یکم در فوتبال ایران بودند و احتمالاً تیم‌هایی همچون فولاد یا تراکتور وضعیت مطلوب‌تری را در جدول تجربه می‌کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->